22 Haziran 2013 Cumartesi

Zeki Müren - Zeki Mürenden Secmeler - TRT Arsiv Serisi (Türk Sanat Müziği) Full Albüm İndir

Satır içi resim 1


















 

TRT Arsiv Serisi - Zeki Mürenden Secmeler


01-Ay Dogar Sini Sini
02-Benden Ayrilsan Da Gönlum Sendedir
03-Bir Gönlume Bir Hali Perisanima Baktim
04-Bir Gun Gelecek Sende Beni Anlayacaksin
05-Bir Yaz Yagmuru Gibi Geciverdi Askimiz
06-Canandan Uzak Kaldi Gönul
07-Cubugum Yok Yol Ustune Uzatam
08-Dile Dustum Senin Yuzunden Yine
09-Entarisi Ala Benziyor
10-Hicaz Pesrev
11-Husranla Gönul Hep Inler
12-Kalbimdeki Tek Hatiranin Rengi Solarken
13-Keman Taksimi (Sadi Isilay) (2)
14-Keman Taksimi (Sadi Isilay)
15-Kimseler Gelemez Sende Beni Anlayacaksin
16-Nesem Emelim Ruh-I Hazinim Zedelendi
17-Sen Beni Bir Buseye Ettin Feda
18-Seni Sevdim Pek Cok Sevdim
19-Sevdayi Ruhun Ask Eline Son Seferimdir
20-Ud Taksimi (Rustu Erinc)
21-Viyolonsel Taksimi (Vecdi Seyhun)
22-Yayli Tanbur Taksimi (Ercument Batanay)
23-Yine Bir Gulnihal Aldi Bu Gönlumu
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder