21 Haziran 2013 Cuma

Orhan Gencebay - Orhan Gencebay İle Bir Ömür 2 CD (2012) Full Albüm İndir




Orhan Gencebay İle Bir Ömür (2012) Full Albüm

CD / 1
1 Ajda Pekkan - Severek Ayrılalım
2 Athena - Bir Araya Gelemeyiz
3 Berkay - Dünya Dönüyor
4 Candan Erçetin - Beni Böyle Sev
5 Demet Akalın - Farkında Mısın
6 Deniz Seki - Benim Dünyam
7 Duman - Gönül
8 Ebru Gündeş - Dil Yarası
9 Emel Sayın - Hayat Devam Ediyor
10 Emre Aydın - Bir Teselli Ver
11 Hande Yener - Kaderimin Oyunu
12 İzel - Kabahat Seni Sevende
13 Kutsi - Ben O Zaman Ölürüm
14 MaNga - Ya Evde Yoksan
15 Mustafa Ceceli - Yarabbim
16 Mustafa Sandal - Kır Gönlünün Zincirini
17 Nilüfer - Dertler Benim Olsun
18 Koro - Batsın Bu Dünya

http://ul.to/nh8rj71h 



CD / 2
1 Nükhet Duru - Gitti de Gitti
2 Özcan Deniz - Vazgeç Gönlüm
3 Rafet El Roman - Beni Biraz Anlasaydın
4 Seksendört - Dokunma
5 Serdar Ortaç - Hor Görme Garibi
6 Sezen Aksu - Akşam Güneşi
7 Sibel Can - Bitmesin O Felek
8 Şevval Sam - Kahrolayım
9 Tarkan - Hatasız Kul Olmaz
10 Volkan Konak - Gurbet
11 Yaşar - Yorgun Gözler
12 Yıldız Tilbe - Aşkımı Sakla
13 Yıldız Usmanova - Neyi Değiştirdik ki
14 Zara - Dilenci
15 Zerrin Özer - Sev Dedi Gözlerim
16 Koro - Batsın Bu Dünya



http://ul.to/y7ee91wt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder