10 Nisan 2013 Çarşamba

Emine Akmeşe - Radyo Kayıtları 1 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Emine Akmese - A Bre Sülüman Aga (Kirklareli)
Emine Akmese - Ah Tren Kara Tren (Kirklareli-Lüleburgaz)
Emine Akmese - Alettin'e Vardim Emme Durmadim (Denizli-Acipayam-Alaattin Köyü)
Emine Akmese - Ali Beyim Tas Basinda Oturur (Burdur)
Emine Akmese - Anne Buralar Nere (Burdur)
Emine Akmese - Arabamin Tekerlegi Mor Boya (Rumeli-Ohrid)
Emine Akmese - Arakçin'in Mendedir Ceyran (Azerbaycan)
Emine Akmese - Arda Boylarinda Ben Kendim Gittim (Rumeli-Kircaali)
Emine Akmese - Asagi Yoldan Çikti Aldiramadim (Burdur-Altinyayla-Dirmil)
Emine Akmese - Ayrildim Güler Miyim (Kirikkale)
Emine Akmese - Bagya Girdim Bag Budanmis (Tekirdag-Sarköy)
Emine Akmese - Bayram Günü Saat Tezde (Azerbaycan)
Emine Akmese - Bir Firtina Tuttu Bizi Deryaya Kardi (Rumeli-Selanik)
Emine Akmese - Bir Tas Attim Darabaya Tik Dedi (Antalya-Akseki)
Emine Akmese - Çambasina Çikdim Çiram Yanmadi (Ordu)
Emine Akmese - Çarsambayi Sel Aldi (Samsun-Çarsamba)
Emine Akmese - Çekemedim Akça Kizin Göçünü (Antalya-Serik-Karincali Köyü)
Emine Akmese - Çekirgeyi Sürüverdim Yaziya (Kirikkale-Büyükavsar Köyü)
Emine Akmese - Ceviz Oynamaya Geldim Odana (Kayseri-Bünyan)
Emine Akmese - Çikayim Gideyim Urum Eline (Rumeli)
Emine Akmese - Çirpinip da Sanova'ya Çikinca (Kirsehir)
Emine Akmese - Çökertmeden Çiktim Basim Selamet (Mugla-Bodrum)
Emine Akmese - Daglar Daglar Viran Daglar (Rumeli)
Emine Akmese - Dirmilcik'ten Gider Yaylanin Yolu (Burdur)
Emine Akmese - Dolan Gel Sevdigim (Burdur)-Yayla Yollarinda Galdim Yaliniz (Mugla-Fethiye)
Emine Akmese - Elif Çikmis O Damin Basina (Kirikkale-Keskin)
Emine Akmese - Elif'in Kinasin Çamur Ettiler (Kirikkale-Keskin)
Emine Akmese - Zilli de Masa Darbuka (Rumeli-Deliorman)

http://bitshare.com/files/yt0s464l/Emine-Akmese-Radyo-Kayitlari-1.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder