10 Nisan 2013 Çarşamba

Dilek Karadağ - Radyo Kayıtları 1 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Dilek Karadag - Abalimin Cepkeni Safi Sirma Ilikli (Aydin).mp3
Dilek Karadag - Ag Elime Mor Kinalar Yaktilar (Denizli-Acipayam).mp3
Dilek Karadag - Altin Tabakta Visne (Rumeli).mp3
Dilek Karadag - Altin Tasta Gül Kuruttum (Hatay-Antakya).mp3
Dilek Karadag - Asagidan Aci Poyraz Acilar (Sivas-Sarkisla-Kaleköy).mp3
Dilek Karadag - Asmalar da Kol Uzatmis Dallere (Kayseri).mp3
Dilek Karadag - Ay Sallanip Geden Yar (Kars).mp3
Dilek Karadag - Basina Döndügüm Kurban Oldugum (Kars).mp3
Dilek Karadag - Basinda Pusan Gurban (Güneydogu Anadolu).mp3
Dilek Karadag - Ben Aglarim Yane Yane (Sivas).mp3
Dilek Karadag - Bülbülü Tuttum da Güle Bagladim (Giresun-Sebinkarahisar).mp3
Dilek Karadag - Bugün Günlerden Cumadir Cuma (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Dilek Karadag - Çalin Davullari Çaydan Asagiya (Rumeli).mp3
Dilek Karadag - De Get Bayburt de Get Sende Nem Kaldi (Sanliurfa).mp3
Dilek Karadag - Dere Boyu Tekneli (Çanakkale).mp3
Dilek Karadag - Dere Geliyor Dere (Kirklareli-Lüleburgaz).mp3
Dilek Karadag - Dirmilcik'ten Gider Yaylanin Yolu (Burdur).mp3
Dilek Karadag - Elinde Süt Külegi (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Dilek Karadag - Elma Idim Günden Yana Yarildim (Orta Anadolu).mp3
Dilek Karadag - Evlerinin Önü Handir (Rumeli).mp3
Dilek Karadag - Garsi Bagda Sira Sira Bademler (Orta Anadolu).mp3
Dilek Karadag - Giresun Kayiklari (Giresun-Aliyoma Köyü).mp3
Dilek Karadag - Giresun'un Içinde (Giresun).mp3
Dilek Karadag - Gökteki Yildizin Üçü Terazi (Nevsehir-Avanos).mp3
Dilek Karadag - Horoz Havada Horoz (Erzincan-Kemaliye-Egin).mp3
Dilek Karadag - Kahveyi Kavururlar (Eskisehir).mp3

http://bitshare.com/files/nafllg47/Dilek-Karadag-Radyo-Kayitlari-1.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder