16 Nisan 2013 Salı

Emel Taşçıoğlu - Radyo Kayıtları 8 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Emel Tasçioglu - Tek Kapidan Çiktim Yüzüm Peçeli (Amasya)
Emel Tasçioglu - Tosya'dan Geliyor Pirinci (Kastamonu-Tosya)
Emel Tasçioglu - Ügrünü Ügrünü Gelir Dereden-Bedir (Sivas-Sarkisla-Kaleköy)
Emel Tasçioglu - Ünye'den Çiktim da Basim Selamet (Ordu-Ünye)
Emel Tasçioglu - Urfa'liyam Gül Ne Edim (Sanliurfa)
Emel Tasçioglu - Uzun Ince Bir Yoldayim (Sivas-Sarkisla)
Emel Tasçioglu - Yanarim Senin Askina (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Yaram Sizlar Agrir Basim (Sanliurfa)
Emel Tasçioglu - Yarim Istanbul'u Mesken Mi Tuttun (Kayseri)
Emel Tasçioglu - Yaylalar Içinde Erzurum Yayla (Kirikkale-Keskin)
Emel Tasçioglu - Yesil Ipek Bükeyim (Kayseri)
Emel Tasçioglu - Yesil Yaprak Arasinda Kirmizi Gül Goncesi (Elazig)
Emel Tasçioglu - Yine Yesillendi Nigde Baglari (Nigde)
Emel Tasçioglu - Yol Ver Bana Yol Ver Ey Yüce Daglar (Sivas-Kangal)
Emel Tasçioglu - Yolumuz Gurbete Düstü (Erzincan)
Emel Tasçioglu - Yürü Dilber Yürü Ömrümün Vari-Ankara Kosmasi (Ankara)
Emel Tasçioglu - Zahide Kurbanim N'olacak Halim (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Zobalarinda Guru Mese Yaniyor (Denizli)
Emel Tasçioglu - Vedat Kaptan Yurdakul - Ay Dogdu Batmadi Mi (Sivas-Hafik-Çinarli Köyü)-Gel Benim Gelin Yarim (Elazig)

http://uploaded.net/file/fgvdekb8/Emel-Tascioglu-Radyo-Kayitlari-8.zip 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder