16 Nisan 2013 Salı

Emel Taşçıoğlu - Radyo Kayıtları 7 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Emel Tasçioglu - Ne Güzel Yaratmis Seni Yaradan (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - O Sirin Sözlerine (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Oglanin Adi Ömer-Aynali Körük (Yozgat)
Emel Tasçioglu - Payton Geldi Meyhaneye Dayandi (Bilecik-Gölpazari-Kavacik)
Emel Tasçioglu - Safak Söktü Yine Sunam Uyanmaz (Erzurum)
Emel Tasçioglu - Sazalca'dan Çiktim Ben de Gelirim (Nigde)
Emel Tasçioglu - Seher Vakti Çaldim Yarin Kapisin (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Seherde Bir Baga Girdim (Erzincan-Tercan)
Emel Tasçioglu - Sen Bir Ceylan Olsan Ben de Bir Avci (Sivas-Sarkisla)
Emel Tasçioglu - Sen Olasin Ürgüp Dumanin Gitmez (Nevsehir-Ürgüp)
Emel Tasçioglu - Seyreyle Güzel Kudret-i Mevla Neler Eyler (Erzurum)
Emel Tasçioglu - Su Dalma'dan Geçtin Mi (Aydin-Nazilli)
Emel Tasçioglu - Su Karsiki Dagda Kar Var Duman Yok (Hatay)-Kaleliyem Kaleli (Sanliurfa)
Emel Tasçioglu - Su Silayi Gece Geçtim Görmedim (Yozgat-Bogazliyan)
Emel Tasçioglu - Su Uzun Gecenin Gecesi Olsam (Çorum)
Emel Tasçioglu - Sular Durulur Derler (Samsun-Çarsamba)
Emel Tasçioglu - Sunayi da Deli Gönül Sunayi (Kirikkale-Keskin)
Emel Tasçioglu - Tasa Çaldim Ayvam ile Narimi (Nevsehir-Avanos)

http://bitshare.com/files/rkb8qtv2/Emel-Tascioglu-Radyo-Kayitlari-7.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder