16 Nisan 2013 Salı

Emel Taşçıoğlu - Radyo Kayıtları 3 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Emel Tasçioglu - Çalin Davullari Çaydan Asagiya (Rumeli)
Emel Tasçioglu - Çamdan Sakiz Akiyor (Kahramanmaras-Elbistan)
Emel Tasçioglu - Çamligin Basinda (Yozgat-Akdagmadeni)-Karahisar Kalesi (Afyon)
Emel Tasçioglu - Çanakkale Içinde Aynali Çarsi (Kastamonu)
Emel Tasçioglu - Çarsambayi Sel Aldi (Samsun-Çarsamba)
Emel Tasçioglu - Çay Benim Çesme Benim (Antalya-Korkuteli)
Emel Tasçioglu - Çek Deveci Develeri (Konya)
Emel Tasçioglu - Cevizin Yapragi Dal Arasinda (Afyon-Dinar)
Emel Tasçioglu - Çiçek Dagi Derler Var Mi Sana Zararim (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Çiktim Belen Kahvesine-Ormanci (Mugla)
Emel Tasçioglu - Daglar Dagladi Beni (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Daldan Dala Ip Gerdim (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Derdimi Dökersem Derin Dereye (Sivas-Sarkisla)
Emel Tasçioglu - Dersini Almis da Ediyor Ezber (Yozgat)
Emel Tasçioglu - Deymen Benim Gamli Yasli Gönlüme (Tokat)
Emel Tasçioglu - Döndün Mü Benden Yüzü Dönesi (Kirikkale-Keskin)
Emel Tasçioglu - Drama Köprüsünü Gece Mi Geçtin (Rumeli)
Emel Tasçioglu - Dün Mü Buradaydin Bugün Mü Geldin (Malatya-Arguvan-Minayik)
Emel Tasçioglu - Durnam Gelir Kona Kalka (Eskisehir)

http://uploaded.net/file/2gfuuzod/Emel-Tascioglu-Radyo-Kayitlari-3.zip 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder