16 Nisan 2013 Salı

Emel Taşçıoğlu - Radyo Kayıtları 2 - Full Albüm İndir


Dosya Içerigi:
Emel Tasçioglu - Baglandi Yollarim Galdim Çaresiz (Sivas-Yildizeli)
Emel Tasçioglu - Basim Alip Çiksam Bir Yüce Daga (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Beklerim Selamin Seher Zamani (Sivas-Kangal-Karasuver Köyü)
Emel Tasçioglu - Ben Bir Yakup Idim Kendi Halimda (Sanliurfa)
Emel Tasçioglu - Ben Kendimi Gülün Dibinde Buldum (Kütahya)
Emel Tasçioglu - Ben Melamet Hirkasini Kendim Giydim Eynime (-)
Emel Tasçioglu - Bilemedim Kiymetini Kadrini (Kirsehir)
Emel Tasçioglu - Bir Atas Ver Sigarami Yakayim (Izmir)-Amman Avci Vurma Beni (Igdir)
Emel Tasçioglu - Bir Bulut Kayniyor (Sivas-Zara)-Asker Yolu Beklerim (Yozgat)
Emel Tasçioglu - Bir Firtina Tuttu Bizi Deryaya Kardi (Rumeli-Selanik)
Emel Tasçioglu - Bir Incecik Duman Tüter (Bilecik-Sögüt)
Emel Tasçioglu - Bir Of Çeksem Karsiki Daglar Yikilir (Orta Anadolu)
Emel Tasçioglu - Bir Sabahtan Yolum Düstü Geline (Konya-Aksehir)
Emel Tasçioglu - Bir Yildiz Dogdu Yüceden (Nigde)
Emel Tasçioglu - Bize Gam Yutturdu Devran-i Felek (Kayseri)
Emel Tasçioglu - Bugün Benim Efkarim Var Zarim Var (Amasya)
Emel Tasçioglu - Bülbüle Su Verdim Altin Tasinan (Ankara)

http://uploaded.net/file/ophhzke1/Emel-Tascioglu-Radyo-Kayitlari-2.zip 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder