7 Nisan 2013 Pazar

Hasan Akıncı - Şahane Rumeli Türküleri - Volüm-2 (1987) Full Albüm İndir



Albüm Icerigi
Hasan Akıncı - Ak Sadeler Giyer Aman
Hasan Akıncı - Ay Doğdu, Batmadımı
Hasan Akıncı - Ayva Çiçek Açmış
Hasan Akıncı - Bursalımısın Kadife Gelin
Hasan Akıncı - Çayır İnce Biçemedim
Hasan Akıncı - Çubuğum Yok Aman
Hasan Akıncı - Esmer Bugün Ağlamış
Hasan Akıncı - Fındıklı Bizim Yolumuz
Hasan Akıncı - Havada Bulut Yok
Hasan Akıncı - İrafa Fincan Koydum
Hasan Akıncı - Kadifeden Kesesi
Hasan Akıncı - Kanun Taksimi
Hasan Akıncı - Sarardım Ben Sarardım
Hasan Akıncı - Sarı Gülüm Var Benim
Hasan Akıncı - Sinemde Bir Tutuşmuş
Hasan Akıncı - Urfalıyım Ezelden
Hasan Akıncı - Vay Sürmeli Sürmeli
Hasan Akıncı - Yürü Dilber Yürü Ömrümün Varı

http://bitshare.com/files/z2ib0zmy/1987-Hasan-Akinci-Sahane-Rumeli-Turkuleri.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder