10 Nisan 2013 Çarşamba

Fatma Topçu - Radyo Kayıtları 3 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:

Fatma Topçu - Kütahya'nin Pinarlari Akisir (Kütahya)
Fatma Topçu - Mahimi Gördüm Düsümde (Çankiri)
Fatma Topçu - Menevse Koymuslar Gülün Adini (Kirikkale)
Fatma Topçu - Menteseli Menteseli (Konya)
Fatma Topçu - Nasil Methedeyim Sevdigim Seni (Erzurum)
Fatma Topçu - Oglanin Adi Ömer-Aynali Körük (Yozgat)
Fatma Topçu - Pencereden Kar Geliyor (Malatya)-Bitlis'te Bes Minare (Bitlis)
Fatma Topçu - Persembe'nin Düzleri (Ordu)
Fatma Topçu - Seherde Indim Ben Baga (Sanliurfa)
Fatma Topçu - Sevda Olmasaydi-Nar Danesi (Kirsehir)
Fatma Topçu - Silindi Mi Masrapamin Galayi (Ankara)
Fatma Topçu - Su Dalma'dan Geçtin Mi (Aydin-Nazilli)
Fatma Topçu - Telgrafin Tellerine Kuslar Mi Konar (Istanbul)
Fatma Topçu - Tutam Yar Elinden Tutam 1 (Erzurum)
Fatma Topçu - Uyandim ki Ag Bebegim Agliyor (Sivas-Sarkisla)
Fatma Topçu - Yagmur Yagar Her Dereler Sel Alir (Kütahya)
Fatma Topçu - Yere Düstü Alamadim Fesimi (Eskisehir)
Fatma Topçu - Yine Vedalasti Dildari Yaren (Malatya-Akçadag-Bekirusagi)
Fatma Topçu - Yol Üstünde Karakol (Sivas-Kangal-Akgedik Köyü)
Fatma Topçu - Yüksek Yüksek Tepelere Ev Kurmasinlar (Edirne-Yolüstü Köyü)
Fatma Topçu - Yürü Yalan Dünya Senden Usandim (Sivas-Sarkisla)

http://bitshare.com/files/9dd8lu05/Fatma-Topcu-Radyo-Kayitlari-3.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder