10 Nisan 2013 Çarşamba

Fatma Topçu - Radyo Kayıtları 1 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:

Fatma Topçu - Arap Ati Gibi Sallar Basini (Sanliurfa)
Fatma Topçu - Arkadaslar Benim Derdim Yegindir (Diyarbakir)
Fatma Topçu - Ayva Turunç Narim Var (Kirsehir)
Fatma Topçu - Baglamamin Dügümü (Orta Anadolu)
Fatma Topçu - Bahar Geldi Yine Yollar Isledi (Nevsehir-Ürgüp)
Fatma Topçu - Basindaki Yazmayi Sariya Mi Boyadin (Tokat-Resadiye)
Fatma Topçu - Ben Aglarim Yane Yane (Sivas)
Fatma Topçu - Bin Cefalar Etsen Almam Üstüme (Sivas-Yildizeli)
Fatma Topçu - Bir Seher Vaktinde Indim Baglara (Erzincan-Tercan)
Fatma Topçu - Bir Tas Attim Alica (Konya-Bozkir)
Fatma Topçu - Bizim Evde Seker Lokum Badem Var (Konya)
Fatma Topçu - Çekin Halay Düzülsün (Nigde)
Fatma Topçu - Çiktim Yücesine Seyran Eyledim (Sivas-Tokus Köyü)
Fatma Topçu - Daglarda Çiçek Derirem Sataram (Azerbaycan)
Fatma Topçu - Dam Basinda Oturur (Aksaray-Ortaköy)
Fatma Topçu - Dam Üstünde Çul Serer (Sivas-Divrigi)
Fatma Topçu - Degirmen Önünde Bir Böyük Tarla (Amasya)
Fatma Topçu - Dostun Bahçasina Bir Hoyrat Girmis (Erzincan-Tercan)
Fatma Topçu - Ela Gözlerini Sevdigim Dilber (Erzincan-Tercan)
Fatma Topçu - Entarisi Morumus (Kirikkale-Keskin)
Fatma Topçu - Esimden Ayrildim Gözyasim Durmaz (Güneydogu Anadolu)
Fatma Topçu - Evlerinin Önü Yaldiz Piyade (Çankiri-Çerkes)
Fatma Topçu - Ezelidir Deli Gönül Ezeli (Sinop)

http://bitshare.com/files/l3xw3ggg/Fatma-Topcu-Radyo-Kayitlari-1.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder