10 Nisan 2013 Çarşamba

Erol Köker - Radyo Kayıtları 8 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Erol Köker - Küstürdüm Gönülü Güldüremedim (Kirsehir)
Erol Köker - Kumkapi'nin Kilidi (Sinop)
Erol Köker - Mektebin Bacalari (Mus)
Erol Köker - Melek Hanim Has Bahçede Geziyor (Bolu-Göynük)
Erol Köker - Mendilim Isle Yolla (Elazig)
Erol Köker - Mert Dayanir Namert Kaçar (Kars)
Erol Köker - Meseden Gel A Sürmelim Meseden (Kütahya)
Erol Köker - Minarenin Alemi-Edali Bebek (Konya)
Erol Köker - Muhabbet Eyledim Sadik Yar ile (Malatya-Arapkir)
Erol Köker - Ne Elmadir Ne de Nar (Çorum)
Erol Köker - Ne Güzel Yaratmis Seni Yaradan (Kirsehir)
Erol Köker - Odam Kireç Tutmuyor (Eskisehir-Seyitgazi-Kirka)
Erol Köker - Odasina Vardim Olur Mu Böyle (Diyarbakir)
Erol Köker - On Ikidir Su Burdur'un Dermeni (Burdur)
Erol Köker - Osman'imin Mendili Saman Sarisi (Denizli-Tavas)
Erol Köker - Oyali Yazma Basinda (Ankara-Elmadag)
Erol Köker - Pencerede Perde Ben (Amasya)
Erol Köker - Pinar Seni Neydip Neydip Netmeli (Malatya-Arguvan)
Erol Köker - Pinara Vurdum Kazmayi (Hatay-Antakya)
Erol Köker - Sabahin Seherinde Ötüyor Kuslar (Tokat)
Erol Köker - Sabahinan Esen Seher Yeli Mi (Yozgat)

http://bitshare.com/files/2jgjbuzi/Erol-Koker-Radyo-Kayitlari-8.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder