10 Nisan 2013 Çarşamba

Erol Köker - Radyo Kayıtları 1 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Erol Köker - Aç Kapiyi Ben Geldim (Karabük-Safranbolu)
Erol Köker - Açil Ey Ömrümün Vari (Içel-Silifke)
Erol Köker - Agaçliktan Arar Gelir (Nevsehir)
Erol Köker - Ahirinda Bu Dert Beni Öldürür (Dogu Anadolu)
Erol Köker - Ahu Gözlerini Sevdigim Dilber (Kirsehir)
Erol Köker - Ak Bakraçlar Susuz Galdi (Sinop)
Erol Köker - Al Yorgan Atilmiyo (Nevsehir-Hacibektas)
Erol Köker - Alam Basim Ben Dagin Asim (Dogu Anadolu)
Erol Köker - Alida Verin Benim Barutuma Saçmama (Mugla)
Erol Köker - Alli Yazma Basinda (Sakarya)
Erol Köker - Altin Yüzügüm Kirildi (Adiyaman)
Erol Köker - Altun Hizmav Mülayim (Kerkük)
Erol Köker - Aman Aman Nalbandim (Manisa)
Erol Köker - Anamur Yollari Kayrak da Çakilli (Içel-Silifke)
Erol Köker - Ardahan'in Yollarinda (Kars)
Erol Köker - Arpa Ektim Olacak (Bursa-Keles-Hereke Köyü)
Erol Köker - Asagidan Çikti Bayragin Ucu-Barana Hvl (Balikesir-Dursunbey)
Erol Köker - Asagidan Gelir Omuz Omuza (Malatya)
Erol Köker - Asalim Asalim Daglar Asalim (Bursa-Keles-Yagcilar Köyü)
Erol Köker - Aska Düstüm Yeni (Mardin)
Erol Köker - Asker Olup Vatana Hizmet Eylerem Men (Igdir)
Erol Köker - Aslin Paktir Hiç Kin Yoktur Özünde (Ankara-Çubuk)

http://bitshare.com/files/ah7pul7e/Erol-Koker-Radyo-Kayitlari-1.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder