10 Nisan 2013 Çarşamba

Elvan Sevim - Radyo Kayıtları 4 - Full Albüm İndir

Dosya Içerigi:
Elvan Sevim - Mayadag'dan Kalkan Kazlar (Rumeli)
Elvan Sevim - Mendilim Isle Yolla (Elazig)
Elvan Sevim - Menevse Koymuslar Gülün Adini (Kirikkale)
Elvan Sevim - Meseli Daglar Meseli (Bursa)
Elvan Sevim - Mizika Çalindi Dügün Mü Sandin (Erzurum)
Elvan Sevim - Nar Agaci Narsiz Olur Mu (Orta Anadolu)
Elvan Sevim - Nasil Yar Diyeyim Ben Böyle Yare (Erzincan)
Elvan Sevim - Nazoglu'nun Biber Gibi Benleri (Aydin)
Elvan Sevim - Ne Çemen Ne Saye-i Gül (Sanliurfa)
Elvan Sevim - Niye Gamlanirsin Divane Gönül (Çorum)
Elvan Sevim - Oglan Adin Ismail-Bursa Köy Güv (Bursa)
Elvan Sevim - Oglan Kolunu Sallama (Ankara)
Elvan Sevim - Osman'imin Mendili Saman Sarisi (Denizli-Tavas)
Elvan Sevim - Ötme Bülbül Ötme Sen Degil Bagim (Sivas-Divrigi-Mursal Köyü)
Elvan Sevim - Oynama Yorulursun (Bitlis)
Elvan Sevim - Pestamal Tezgahina (Karadeniz)
Elvan Sevim - Sabahtan Ugradim Ben Bir Figana (Erzincan)
Elvan Sevim - Sana Bir Nasihatim Var (Kars-Sarikamis)
Elvan Sevim - Sarardim Ben Sarardim (Sivas)
Elvan Sevim - Sarili Yazmami Yirtar Eklerim (Kütahya-Tavsanli-Yörgüç Köyü)
Elvan Sevim - Seher Vakti Çaldim Yarin Kapisin (Kirsehir)

http://bitshare.com/files/63pkmlj0/Elvan-Sevim-Radyo-Kayitlari-4.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder