10 Nisan 2013 Çarşamba

Büyük Bestekarlar Serisi Fasıl 04 - Şerif İçli - Full Albüm İndir



Albüm Icerigi
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 01 - Kanun Taksimi.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 02 - Bülbül-ü Seydaya Döndüm Dehri Görmez Gözlerim.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 03 - Dün Gece Bin Bezm-i Meyde Ah Edip Anmis Beni.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 04 - Düs Ben Gibi Bir Aska Sadakat Ne Imis Gör.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 05 - Birlikte Bu Aksam Cikalim Seyre Cihanim.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 06 - Ezelden Asinanim Ben.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 07 - Gittin Bu Gidis Bence Ölümden de Beterdi.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 08 – Sirto.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 09 – Pesrev.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 10 - Bir Teselli Beklerim Gönlümdeki Bin Yare.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 11 - Cevrolur Imkani Vuslat.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 12 - Klarnet Taksimi.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 13 - Emeller Altadip Avutmus Beni.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 14 - Alamam Dogrusu Dest-i Emele.mp3
Büyük Bestekarlar Serisi Fasil - 15 - Gece Sahilden Acip Sandali.mp3


http://bitshare.com/files/xwvlqse0/Buyuk-Bestekarlar-Serisi-Fasil-04-Serif-Icli.zip.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder