26 Mart 2013 Salı

Hamiyet Sezgin - Yanarım (1998) Full Albüm İndir



Albüm Sarkilari
Hamiyet Sezgin - Annem Annem ,Ben Ne Acılar Çektim (Bu Gurbetin Geceleri Soğuk Olur Çekilmez).mp3
Hamiyet Sezgin - Bir Tanem, Canımdasın ,Kanımdasın.mp3
Hamiyet Sezgin - Dayanamam ,Yokluğuna (Çekip Gitme).mp3
Hamiyet Sezgin - Kurşundan Beter, Vurur Beni (Dört Yanımda Sensizlik Durur).mp3
Hamiyet Sezgin - Sabret ,Gülüm Bşiter Bu Hasret (Korkuyorum Yalnızlıktan).mp3
Hamiyet Sezgin - Sen Geleceksin.mp3
Hamiyet Sezgin - Üşüyormusun ,Bensiz Gecelerde (Rüzgarın Sesine Kattım Sesimi).mp3
Hamiyet Sezgin - Vefasız Yar ,Gel (Boz Yeminleri Yak Ateşleri).mp3
Hamiyet Sezgin - Yanarım (Hasretime ,Kaderime ,Gençliğime).mp3
Hamiyet Sezgin - Yaşamaya Bak (Dünü Sil Bugünü).mp3

http://bitshare.com/files/iafuih0g/1998-Hamiyet-Sezgin-Yanarim.zip.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder