9 Ekim 2011 Pazar

Zara - Karadeniz Türküleri Full Albüm İndir








ZARA-KARADENİZ TÜRKÜLERİ




ORTA VE DOÐU KARADENİZ TÜRKÜLERİ


CD-1


1.Atýmý Baðladým Ben Bir Kotana-Gümüþhane
2.Beni Bir Dost Yaraladý-Samsun
3.Bulutlar Oynaþýr-Artvin
4.Deymen Benim-Tokat
5.Dinle Sana Bir Nasihat Edeyim-Çorum
6.Gökte Yýldýz Aymisun-Rize
7.Gökyüzünde Bölük Bölük Durnalar-Amasya
8.Ýðdenin Dallarý Yerde-Çorum
9.Kaleden Ýndim Bugün-Sinop
10.Ne Elmadýr Ne de Nar-Çorum
11.Ordu'nun Dereleri-Ordu
12.Tarlaya Ektim Soðan-Trabzon
13.Zerdali Çiçeklendi-Gümüþhane


İNDİR




BATI KARADENİZ TÜRKÜLERİ

CD-2



1.Beyaz Giyme-Bolu
2.Çifte Çýkar Martinimin Dumaný-Kastamonu
3.Düriyemin Güðümleri-Zonguldak
4.Elma Attým Yuvarlandý-Bolu
5.Estireyim mi-Düzce
6.Geyme Dedim Giydin Sen Bu Alleri-Karabük
7.Gide Gide Kundurama-Bartýn
8.Kale Kapýsýndan Girdim-Bartýn
9.Macir Mahalle Yollarý-Zonguldak


İNDİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder